Tudi jaz sem Tadej

Danes se je začelo sojenje duhovniku, tajniku slovenske škofovske konference in ustanovitelju Zavoda 24KUL, zavoda za kulturo življenja. Sodijo mu zaradi domnevnega spodbujanja sovraštva, kar naj bi povzročil s tem, ko naj bi na portal 24KUL.si objavil članek Seznam članovabortivnega lobija, ki nasprotuje pravici do življenja nerojenih punčk infantkov!, ki ga Strehovec sploh ni objavil, je pa objavljen na potralu 24KUL, in si ga lahko preberete. Zanimivo, vidni pravniki opozarjajo, da gre za montiran proces, v medijih pa tega, da se je začel skoraj ne morete zaslediti.

V članku so objavljena imena organizacij in posameznikov, ki so podpisala peticijo za prepoved molitve pred porodnišnico za nerojene otroke. Da bi bila zadeva težko bolj bizarna pove že dejstvo, da gre za peticijo, ki je po naravi javna in da je (seveda v drugačni luči) ta isti seznam objavil tudi tednik Mladina. Avtor članka na 24KUL je torej zgolj postavil že objavljena imena v drugačno luč, ki pa nikakor ni neresnična. Razlika je zgolj v tem, da ljudi, ki želijo prepovedati molitev za nerojene otroke imenuje abortivni lobij, namesto, da bi jim pel hvalo, ker preganjajo nekaj posameznikov, ki tiho molijo za matere in otroke v stiski, ki iščejo izhod na kliniki za splave. Glede na to, da gre za človeška bitja, katerim se konča življenje na operacijski mizi za splave in da želi skupina, omenjena v članku preprečiti nasprotovanje temu, jo, resnici na ljubo težko imenujemo kako drugače. Da je zadeva res bizarna priča tudi dejstvo, da je policija prijavo zavrgla kot neutemeljeno in se je proces začel šele, ko so se razžaljeni aktivisti abortivnega lobija obrnili na tožilstvo.

Sodni proces priča, da imamo v Sloveniji očitno pravosodni sistem, ki je še vedno daleč od neodvisnega in profesionalnega, če tudi po prvi obravnavi danes dopoldne še niso zavrgli primera kot neutemeljenega, če tožilstvo sploh poda obtožnico zoper nekoga zaradi tako bizarnega razloga.

Spodbuja nas, da nismo tiho, ko gre za boj za življenje. Namen tega procesa namreč nikakor ni boj proti sovražnemu govoru, kar je očitno že iz vsebine članka, ampak je želja po siljenju kristjanov in vseh, ki nasprotujemo ubijanju nerojenih otrok v obliki splava v samocenzuro in diktaturo tišine, ko ne bi smeli izraziti svojega mnenja. Čas je, da se še aktivneje postavimo v bran tistim, ki si najbolj ranljivi.

Tudi jaz sem Tadej. Ni mi vseeno, če se poskuša nekomu preprečiti molitev, če se skuša nekoga zapreti zaradi lastnega mnenja in poimenovanja stvari take kot so. Ni mi vseeno za vse otroke, ki se ne smejo roditi in želim živeti v državi, kjer lahko svobodno poveš in napišeš kaj misliš, ne da bi se pri tem bal kazenskega pregona.

Tudi jaz sem Tadej, zato želim pisati o tem in ravno ta dogodek me je še dodatno vzpodbudil, da sem se danes, za krajši čas udeležil tudi molitve za nerojene otroke pred porodnišnico. In mislim, da bom šel še kdaj. Ker gre za duhovni boj. Ker gre za življenje. Ker gre za otroke, ker gre za našo prihodnost.


Si z mano v tem boju? Si tudi ti Tadej?


Komentarji